De minister wist fijntjes te vertellen dat een MER wettelijk niet nodig is (?!). De regering voert echter wel een MER uit dus is al veel zorgvuldiger dan nodig, aldus de minister. Een nieuwe discussie over nut en noodzaak van LA is wat betreft de minister dan ook niet nodig. De besluitvorming wordt gewoon doorgezet.
"60 laagvliegende Boeings per dag over Biddinghuizen? ....wij dachten van NIET"
maandag 20 oktober 2014
Minister over uitbreiding Lelystad Airport: “MER is helemaal niet nodig, dus……..”
Liesbeth van Tongeren (GroenLinks) stelde tijdens het vragenuurtje vragen aan de minister Schultz van Haegen over uitbreiding van Lelystad Airport: “de MER bevat grote hiaten, moet er niet opnieuw een discussie plaatsvinden in Tweede Kamer over nut en noodzaak van de uitbreiding van LA. Dit keer wel met correcte en complete informatie?”
De minister wist fijntjes te vertellen dat een MER wettelijk niet nodig is (?!). De regering voert echter wel een MER uit dus is al veel zorgvuldiger dan nodig, aldus de minister. Een nieuwe discussie over nut en noodzaak van LA is wat betreft de minister dan ook niet nodig. De besluitvorming wordt gewoon doorgezet.
De minister wist fijntjes te vertellen dat een MER wettelijk niet nodig is (?!). De regering voert echter wel een MER uit dus is al veel zorgvuldiger dan nodig, aldus de minister. Een nieuwe discussie over nut en noodzaak van LA is wat betreft de minister dan ook niet nodig. De besluitvorming wordt gewoon doorgezet.
Labels:
Alders,
Aldersadvies,
bezwaar,
Biddinghuizen,
geluidsoverlast,
Lelystad Airport,
luchtstad Airport,
MER,
Tafel van Alders,
tweede Schiphol,
vliegroutes,
zienswijze
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten